perjantai 13. marraskuuta 2015

Marraskuun alku

PK- kausi on alkanut. Maratonkoulussa olen käynyt jo kahdesti. Tasotesti on juostu ja tulokset ja uudet sykerajat saan viimeistään tiistaina, jolloin meidät jaetaan myös tämän kauden harjoitusryhmiin. Mukava porukka on taas maratonkoulussa koossa. Aika moni vanha on jatkanut, joten paljon tuttuja juoksukavereita on mukana ja jutut ovat jatkuneet siitä, mihin kesällä jäätiin.

Ilmojen kylmettyä olen huomannut, että mun juoksutakit ovat surkeassa kunnossa ja talveksi tarvitsen uuden. Muuten varusteeni ovat hyvässä kunnossa, vaikka Adidaksen ultra boost-kengät himottavat edelleen. PK- kauden olen onnistunut myös käynnistämään omatoimisesti ja olen pimeistä illoista huolimatta saanut itseni lenkille. Huomenna olisi tarkoitus juosta eka pidempi lenkki sitten maratonin. Maanantaina mulla onkin Kristan kanssa juoksutreffit ja tiistaina taas maratonkoulu.

Juoksun kisakausi päättyi, mutta toisen lajini eli muodostelmaluistelun kisakausi alkoi. Eli kilpailemaan pääsen (vaikkakin valmentajan roolissa), mikä on hyvä tällaiselle kilpailujen ystävälle. Viime viikonloppuna oli kauden avaus. Eka kisa ei sujunut ihan halutulla tavalla, mutta pisteet olivat siitä huolimatta hyvät ja lupaavat mahtavaa kautta valmentamalleni joukkueelle. Tänä vuonna kilpailemme kotimaan lisäksi Itävallassa Suomea edustaen.

Tänään ei irtoa enempää positiivista tekstia. Kauheat tapahtumat maailmalla vetävät mielen harmaaksi ja tuntuu jotenkin väärältä kirjoittaa positiivista juttua, kun uutiset ja some ovat täynnä lohduttomia viestejä. Ensi viikolla tulossa postausta hyväntekeväisyysjuoksusta. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti