torstai 27. lokakuuta 2016

Mamma maratonkouluun

Kiirettä pitää! Niin paljon on tekemistä, että ei tunnu aikaa löytyvän netissä oloon ollenkaan. Talolla on sisätyöt kovassa vauhdissa ja rautakaupassa tulee vierailtua nykyään ruokakauppaakin ahkerammin. Metsästetään pyyhekoukkuja ja vessapaperirullatelinettä ja ovikelloa ja muuta pientä, mitä en edes ole tajunnut tarvitsevani. Meidän rivitalokoti on myyty ja olen aloittanut pakkauspuuhat muuttoa varten. Aina, kun pikkuneiti nukkuu, yritän pakata laatikon. Ja lisäksi tietty tuo ihana vauva vie aikaani.

Pientä sneakpeakia alakerran vessasta...


No, nyt on kuitenkin hetki aikaa päivittää tänne kuulumisia. Nyt meinaan voin julistaa juoksemisen ihan virallisesti startanneeksi, sillä olen ilmoittaunut ensi viikolla alkavaan maratonkouluun. Ihana mieheni lupasi minulle tämän vakkarivapaaillan, jotta pääsen mukaan taas! Parasta maratonkoulussa on valmennuksen lisäksi hauskat ihmiset ja heidän seuransa. Mulla on jo kahden vuoden aikana syntynyt sieltä kaverisuhteita, mikä on tietysti ihan mahtavaa!

Olen niin innoissani tästä asiasta! Vaikka tämä vauva-arki on ihan parasta ja syksy on ollut upea ja ainutlaatuinen, niin on ihanaa saada jatkaa omaa harrastusta. Maratonkoulu tekee mun juoksemisesta säännöllistä ja on kiva saada uuteen arkeni sopiva harjoitusohjelma. Odotan myös nykyisen kuntoni mukaisia sykerajoja, jotka selvitetään kuntotestissä. Maratonkoulu on auttanut mua hyviin tuloksiin edellisvuotena ja toivon, että nyt saan sieltä apua myös.  Tämä mamma lähtee hymy korvissa maratonkouluun!

Nämä pikkujalat pääsevät uimakouluun ensi viikolla 😊

1 kommentti: